i could watch you for a lifetime , you're my favourite movie .

Klädsel
Vad har du på dig idag:
svarta jeans , svart linne , rosalila spettslinne
Vad använder du just nu för skor: no shoes .
Favoritfärg på kläder: jadu , svart , vitt kanske ? haha har jag inte tänkt på ..
Senaste person som
Sov i din säng:
din mamma .
Du pratade med: tilda .
Du gick på bio med: syster
Du gick på stan med: johanna
Skällde på dig: haha pappa ..

Senaste
Låt du hörde:
asså gud , jag vet inte ? :o
Film du såg: såg lite på dolt under ytan elr vadfan den hette , nån skräckfilm iaf !
Mat du åt: köttbullar , makaroner
Kram: haha , pappa ? :p
Puss: asså seriös puss , arvid .
Ilska: jagvetinte , typ idag i bilen ?
Rädsla : när jag och tilda var ute&en bil kommer och vevar ner rutan och börjar busvissla åt oss osv , haha !
Resa: italien , i somras ♥
Glädje: när jag var med tilda
Dröm: hah , minns inte
Boken du läste: ingen aning
Personen du träffade: tilda
Personen du pratade i telefon med: pappa
Personen du fick sms av: orkar inte kolla
Gången du åt en 7-eleven korv: har aldrig gjort det , haha ?
Gången du var utomhus: typ nån timme sen
Gången du sov: igår :o
Gången hela din familj åt middag tillsammans: när jag var bebis ..
Saken du köpe :
en kofta .

Om dig

Namn: emma
Ålder: snart 13 (a)
Smeknamn: mina kompisar kallar mig emma men annars typ emmis , gumman osv HAHA
Syskon: två systrar och en bror
Sysselsättning: kompisar , fotboll , innebandy , datorn , gossip girl , shoppa osvosv
Bra egenskaper: jag äger alla .
Dåliga egenskaper: kan läTt blir sur , arg
Linje/klass: 6B
Hårfärg: blond
Ögonfärg: har lite olika färger på mina ögen men typ grönbruna ?
Skostorlek: 35/36


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0