look into my eyes and I own you .

sho .
förlåt för att jag har haft lite bad update men jag har inte orkar fixat nått gulligt inlägg med bilder osv haha .
igår sov jag hos maysen , låg och skypade med massa olika personer och massa annat , najs !
idag tog jag och johanna bussen in till stan , köpte lite smågrejor , svarta jeanstight , har typ tre stycken men äntligen har jag hittat några som jag gillar ! åt på donken oxå , cheeseburgare in my heart ♥
ska gå och vara lite social med tha family sen ska ladda över lite bilder från mobilen och kameran till datorn så ni får lite nya bilder . puss ♥

Kommentarer
Postat av: thisismy1

Vad söta vi äe på bilden hurru <3

2012-01-04 @ 22:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0