life is a bitch .

hejsan .
förlåt för att jag inte bloggade mer igår men det hände massa saker , mådde inge bra alls ... tack maya för att du alltid finns här !
idag är det måndag , jävla måndag ! en hel vecka kvar , orkar verkligen inte .. såg ut som ett helvete , längtar tills på söndag när syster ska färga mig hår browniie, äntliiiigen ! var med maya efter skolan , vi typ kollade igenom alla gamla videos på mig och tilda, filmer vi gjorde och massa annat , saknar den tiden !
efter skolan ringde pappa och sa att han hade köpt kameran till mig , en Canon eos 550D med det nyaste objektivet till , ÖVERLYCKLIG TJEJ !!! på fredag är den min , så nu jävlar kommer det komma massa bilder , åååh lml ! ska försöka sova nu , har fett ont i halsen och nästa lite feber , blir nog ingen träning och får se om jag ens orkar gå på skolan ?
ses tomorrow , puussss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0