you are the one I need ♥

hej alla söta !
imorse spelade jag match i essvik , det gick sådär , förlorade med 3-0 men det var ganska jämt och vi kämpade på bra ! :)
har tp duschat och ätit lunch , ska fixa till mig och sen dra ut och fota , najs !
lyssnar på newkid om det är intressant , men jag har helt seriöst blivit kär i honom ! ♥ i hans låtar iallafall , heh ..
hah , igår dog jag och tilda , pratade med en random tjej på fejjan ;
hon ; jag heter ****
jag ; fattar jag väll random .
h ; vad menar du med ramdon
j ; HAHAHAHAHAH
h ; haha roligt va. vet du att jag är veldigt popylär
j ; bland dagisbarna elr ?
h ; hahaha nä bland ungdomar
j ; du stavar som fem iallafall :)
h ; du är kakssig va
älskar stavningen , ♥♥
hörs sen , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0