turbulens

1. Hur gammal är du om fem år?
ska fylla 158 , 158 och ett halvt för att vara exakt (a)

2. Vem var den sista du träffade?
pappa och tilda

3. Hur lång är du?
147 kanske ?

4. Vilken var den senaste film du sett?
heh , fråga någon som vet

5. Vem ringde dig senast ?

tildas mamma , fast hon ville ju prata med tilda , heh

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?

180 kr ! till tilda

7. Var är dagens planer?

imorgons* fotboll , åka tbx till mamma

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
beror på , men sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
skilda ..

10. När såg du senast din mamma?
torsdagskväll

11. Vilken ögonfärg har du?
olika på ögona , men typ grönbruna

12. När vaknade du idag?
vid halv elva ?

13. Har du någon gång hittat en katt?
njää !

14. Vilken är din favoritplats?
stranden på lido di jesolo !

15. Vilken plats föredrar du minst?

skolan , elr nått äckligt ställe som typ avloppshus , hah !

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?

ett stor lyxigt hus i hollywood ? nämen , inte vet jag ?

17. Vad skrämde dig som barn?
när jag var ungefär fyra var jag typ rädd för alla killar , vuxna som barn , hah !

18. Vem fick dig att skratta senast?
TIIIIILDA

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?

eh , förmodligen .

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar ♥♥

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
MED !

22. Hur många kuddar har du i sängen?
två hos pappa , typ tre hos mamma , hah ?

23. Hur många landskap har du bott i?
ett !

24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej !

 

 

 

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
lurviga strumpor ♥♥

26. Är du social?
när jag  vill .

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
shoppa , shoppa , köpa ny kamera , mobil , ipad , ipod , tv , åka utomland , en rosa sportbil , gett pengar till fattiga och sånt , ge till min familj och lite till mina vänner och shoppa ännu mer !

29. Tycker du om Kinamat?
yes

30. Tycker du om kaffe?
nej , men kaffelatte är ganska okej .

31. Vad dricker du till frukost?
juice , mjölk

32. Sover du på någon särskild sida av sängen?
nja , olika tror jag ?

33. Kan du spela poker?typ ..

34. Tycker du om att mysa?

självklart !

35. Är du en beroende människa?

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
ja , min mosters man

37. Vill du ha barn?
när jag blir äldre , ja !

38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska typ !

39. Har du någonsin åkt ambulans?
never

40. Föredrar du havet eller en pool?
hav

41. Vad spenderar du helst pengar på?

kläder , skor , smågrejor , lite allt möjligt ! :)

42. Äger du dyra smycken?
tror inte det ?

43. Har du någon gång testat narkotika?

nej !

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
godis ♥

45. Vem är den roligaste människan du känner?
tilda , hon har exakt samma humor som mig !

46. Välj ett ärr på din kropp?
ja !

47. Vad har du för ringsignal?
sonyy ericssons vanliga .

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten?
i nån låda typ .

49. Flirtar du mycket?
hah , inte vet jag ? :p

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
lillhallen däruppe

51. Kan du byta olja på bilen?
nej

52. Har du fått fortkörningsböter?
hah , nej !

53. Vilken var den senaste bok du läste?

om jag inte kunde drömma

54. Läser du dagstidningen?
nej .

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
noo !

56. Dansar du i bilen?
hah , jarå ;)

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
don't ask me ?

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
en smilies :)

59. När var du i kyrkan senast?
när mamma och markus gifte sig !

60. Vilka personer utmanar du?

hah , olika ?

memories ..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0