du gör mig knäsvag

denna person har bra andedräkt – din mamma .

denna person skulle jag kunna göra allt för – mina vänner , familjen

denna person älskar jag mest – familjen

denna person är det bästa som har hänt mig – tilda , familjen , arvid

denna person finns alltid där för mig– tilda !

denna person saknar mig – förmodligen den som saknar mig , hah .

denna person vill jag kasta en sten i huvudet på - han som sköt alla i norge ..

denna person är bra på att kyssas – i donät know ? :pp

denna person kysste jag senast – matte när vi var tsm , ? :p

denna person är värd guld för mig – många !

denna person kommer jag aldrig svika – ingen , skulle inte svika någon om dom inte svikit mig .

denna person är kul – hah , min och tildas humor , ddet är en egen person ♥

denna person är gullig - arvid ! :')

denna person fick jag senast ett sms ifrån - tilda

denna person skickade jag senast ett sms till - tilda .

denna person va jag hemma hos senast – vetinte , tilda kanske ?

denna person va senast hemma hos mig - mayyysen

denna person va jag senast på fyllan med - ingen

denna person låg senast i min säng - mayya

denna person har jag haft roligt med - dom flesta !

denna person har alltid varit något extra för mig - tilda kanske ? :)

denna person har jag släppt kontakten med – vetinte ?

denna person kommer jag aldrig släppa kontakten med – familjen , några av mina vänner

denna person va jag senast på toaletten med – min lillasyster

denna person delade jag senast en cigg med – ingen

denna person sov jag senast hos – clara kanske ?

denna person sov senast hos mig – maya !

denna person vill jag inte tänka tanken på att mista – familjen vännerna osvosv.

denna person har jag bråkat med många gånger – mamma !

denna person hatar jag – ingen .

denna person pratade jag senast med i telefonen - johanna , maya ?

denna person har jag varit ute med på natten – massa olika !

denna person har jag sovit med i någon annans säng – tilda , maya ,

denna person har jag sovit hos - kompisar, släkt m.m

denna person har jag käkat god mat med – många

denna person va jag senast med på bio – min syster

denna person kollade jag senast på film med – maya

denna person skrek senast åt mig – säkert tilda på skämt , hah

denna person skrek jag senast åt – säkert tilda , haha ^^

denna person är min storebror – ingen .

denna person är snygg - arvid !

denna person saknar jag – morfar ..

denna person är mysig - flera :)

denna person va jag senast tillsammans med - matte , fast är tsm med arvid nu :')

denna person äcklar mig – ...

denna person skulle jag ge en halv miljon för att kunna klara sig i cancer –mina vänner !

denna person är bäst -alla mongon jag känner , hah ♥

denna person ska jag träffa nu – arvid , och nån fler


söt vi är ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0