Your words make me whole again

Kommer du svara ärligt på frågorna? - ja

Utseende:
Ögonfärg? grönbruna , det ena är ljusare och det andra mörkare
Hårfärg? - blond
Är det din naturliga hårfärg? - har inte liiika blondt

Skostorlek? - 35-36

Hygien
Hur ofta duschar du? - varje elr varannan dag

Använder du deo? - yes
Brukar du borsta tänderna varje dag? två / tre ggr per dag
Använder du parfym? - ao !

Vad föredrar du
Cola/Fanta? - cola
Tv/Data? - dator ♥♥♥

Blå/Rosa? - beror på

Skola/Jobb? - inget

Fest/Softa? - beror på

 

FRÅGOR
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? - jadu , två kanske ?
Vad tycker du om kärlek? - underbar när det funkar
Har du flashat/strippat nångång? - nä ,
När kramade du någon sist? - igår

Saknar du någon speciell person? - ja .. 
Har du svårt för att bli kär? - nerå
Ångrar du det? - vad? :o
Är du singel? - nej :')
När fick du senast en komplimang? - hah , ingen aning ?
Har du hånglat med någon av samma kön? - nej !

Har du någonsin:
Varit medvetslös: - nej
Hånglat med nån riktigt ful: - nej
Hånglat med fler än 50 pers: - no
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nej
Gjort något riktigt dumt: - ja
Gjort något du verkligen ångrar: - mh ..
Varit nykter på någon nyårsafton: -nej , när jag var tre sprang jag runt som ett fyllebarn ..
Åkt ambulans: - no

gjort nåt olagligt: - hah ,ingen aning ? :p
Blivit polisanmäld: - nej
Fått din mamma att gråta: - ah ..
Skämts över dina föräldrar: - jaru !
Skämts över dig själv: - tyvär ..
Sagt jag älskar dig och menat det: - klart !
Tagit droger: - nej , håller inte på med sån skit .
Vilka kläder sover du i: - olika
Vad hatar du verkligen: - krig , folk som ljuger , svikare , småkryp , spindlar , toaletter som låter konstigt osv
Varit kär: - klart ! 
Har du varit kär i någon du inte haft chans på: heh , har jag säkert !
Är du ensam nu: ao !
Vill du gifta dig: - jarå !
Vill du ha barn: - jadå, ngn gång.


Senaste personen som:
Sov i din säng: - arvid
Såg dig gråta: -  mig själv
Fick dig att gråta: - en person ..
Du gick på bio med: - tilda :)
Skällde på dig: - mamma
Kramade dig: - arvid !

 

De senaste 48 timmarna har jag:
Gråtit: - ja , åt en video
Kramat någon: - yes !
Pussat någon: - ao !
Köpt någonting: - the godisgirl you know ♥ [ L0L ]
Sjungit: - ja !
Saknat någon: - ja ..

Har jag?
Digitalkamera: - ja
Telefon på rummet: - ja 
Egen dator: - ao !
Könssjukdom: - hah , nej
Bra kompisar: - dom bästa ♥
Tar du receptbelagda mediciner: - nä


-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0