du är underbar

together.
n n
Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: helt okej
Favoritgodis: olika 
Är det nåt du absolut inte äter: SKINKA !
Kläder just nu: tights , tröja , bh 
Musik just nu: someone like you - adele ♥
Vad sa du senast: okej , hejdå !
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: tidsvadå ? :o
Sommarplaner: du , sommaren är slut ? ^^
Fisk eller badkruka: fisk , helt klart ! hah , närå , men om det är kallt badkruka .. !
Saft eller alkohol: alkohol all time !
Hur många kuddar sover du med: fyra , fem ?
Favoritväder: soligt , varmt , sommrigt ♥
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: går inte att välja tre saker men , en mobil med internet , min familj,pojkvän,vänner och det i neccesären + platttång , hårsspray och sånt
Spelar du nåt instrument: nej , har en gitarr men jag kan inte spela ^^
Morgon- eller nattmänniska: natt !
Sparare eller slösare: slösare
Bästa filmen : twilightfilmerna ♥
Tror på liv på andra planeter: ja , varför inte ?
Kommer du ihåg din första kärlek: ao ,
Älskar du henne/honom fortfarande: nej , men tycker om som vän
Har du några homosexuella vänner: nej , inte vad jag vet ?
Tror du på mirakel: jarå 
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: ja , klart !
Ser du dig själv som tolerant mot andra: förstår inte frågan , elr är jag cp ?
Ser du på kärleken som ett misstag: big no !
Hur många barn vill du ha när du blir stor: 2 kanske ? :)
Bio eller promenad: olika 
Är du kittlig: hah , ja !
Snarkar du? nej ,
Stjärntecken? vädur 
Rädd för insekter? fyfan , ja , ! har fobi för det :s
Äckligaste insekten: typ så löss , spindlar , skalbaggar , tvestjärtar , loppor , maskar , typ alla ..
Största svaghet: ?
Det här är jag bra på: att vara bäst ? (a)
Bästa bok? om jag kunde drömma (L)
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja?
kunna vara osynlig
Vad vill du jobba som? hah , fråga inte mig ? (:
Chips, morötter eller godis? olika !
Pizza eller hamburgare? hemmagjord hamburgare (L)
Skriver du dagbok? nej
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? skulle vilja tatuera in nån liten musiknot elr nått i örat elr handleden , elr någon fin liten text på ryggen or something ? :)
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) mitt rum , ganska städat .
Gungar du på stolen? ao , på skolan !
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? jarå , säkert asläskigt men fan vilken känsla !
Vilken hand håller du gaffeln i : höger
Är du rädd för blod? nerå
Saltar du på maten? typ aldrig
Gillar du att sjunga? ja , sjunger typ alltid närjag ingen hör :')
Anser du att du är stark? klart , jag är biff ?
Brukar du sola? jaooo
Vad gör du om du får hicka? jag hickar ? hah ..
Röker du? nej
Snusar du? nej
Använder du knark? big no
Älskar du någon just nu : att jag gör ♥

- tråkigt jah har .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0