best thing I ever had

arvid östlund , du är det bästa som har hänt mig !
baby , det är du som får mig le , det är du som gör mig lycklig , utan dig är jag inte ett skit .
jag trodde aldrig att jag skulle hitta någon som dig , du är bättre än alla killar i romantiska filmer .
första gången jag såg dig tyckte jag att du var den sötaste jag sett och det tycker jag fortfarande , och när vi började lära känna varann föll jag direkt .
mitt hjärta slår bara för dig , jag behöver dig lika mycket som jag behöver vatten och syre !
jag kommer älska dig varje minut ,  sekund , tills hjärtat slutar slå .
så kom ihåg att vad som än händer , kommer jag alltid vara din .
tack mitt hjärta för alla stunder du ger mig .. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0