i would never be the same without you .

sha .
ligger i sängen hemma och har tråkigt , pizzan var god *anteckna*
nämen , ska nog vara med maya ett litet tag , sen kanske jag drar till gården om någon rolig är däääär . hah , känner mig lite smått dissad , alla gör ju saker ikväll ?
förresten , nån kille på markus jobb har fixat mitt internet och markus har köpt en ny laddare så nu är min dator som den ska va ! lml-feeling för ett tag ♥
imorgon blire kanske stan med maya och tilda , får se hur det blir .
najs dag på skolan , hah alltid roliga dagar när man varit borta ! stod och sålde kakor utanför ica , vi sålde ju asmycket ! bäst vi är , vi vann mot 6a i kaktävlingen stort ♥
mja , vi hörs , puss
-
bilder ifrån vår/vintras när man fortfarande gick osminkad och med oplattat hår , det var så jävla skönt . tog fem minuter att göra sig klar på morgonen , man behövde aldrig vara orolig för att sminket skulle kladdas ut eller att håret skulle bli lockigt av regnet . tider ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0