några ord , ett smile och jag dog för dig .

hej sötnosar .

blev ingen bloggning igår men jag mådde skit så jag orkade inte . vaknade med världens dunkande huvudvärk en halvtimme försent på morgon . tvingade mig själv till skolan fast att jag knappt orkade gå till annies hus . var med på första lektionen men jag kunde knappt hålla mig vaken , trodde jag skulle spy oxå så jag gick hem . låg i soffan resten av dan och sen började jag spy , magsjuka som är det bästa man kan ha oxå ♥ ♥ ♥
mja , så nu ligger jag här och dricker cola , tänkte ladda hem breaking dawn och se den igen , BIG LOVE ! tänkte fixa lite bilder osv om jag orkar , vi får se , men bloggning ska det bli iallafall ! ska gå och tvätta bort sminket från igår , kyss'n ♥
-
image description men cha överredigerad bild .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0