jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor .

sho bloggen .

förlåt för att jag inte har hunnit uppdatera så bra i helgen men jag har haft massa annat för mig . sovit hos maya , bakat , sålt kakor , " tältat " , fotat när maya ridit osv . mysig helg iaf !
-

nu är det måndag och ny vecka , en hel vecka skola , euuw . ganska tråkig måndag , tilda var ju sjuk :( fram till lunch var nog dom segaste timmarna i mitt liv , ingen att skratta med som iallafall fattar vad jag skrattar åt . hah , ni fattar säkert nada ! aja , var med arvid efter skolan , tog bussen hem till honom o myste . älskling ♥
har utvecklingssamtal imorgon , pepp tjej här , mjo . naaat . kommer missa typ halva träningen oxå , fukkkk !
aja , tänkte lägga mig och sova nuja , trött cheyy here i come .
GODNATT BLOGGVÄRLDEN ♥



Kommentarer
Postat av: T

hihi har saknat dig jag med;) har bara legat åh slöat framför soffan, så min måndag har oxå varit väldigt seg..

here i GOOOOO! ;)

2011-11-22 @ 06:23:19
URL: http://tilduur.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0