I will not be afraid as long as you stand with me.

tjosan i trosan !

hemma i s-vall nurå , duschade för ett tag sen , ska lägga mig och sova nuja .
btw , ska vara med älsklingen imorgon , har saknat honom som fan ! ♥
fick i mitt örhänge i hålet som jag trodde hade växt igen förut *happyface*
byxorna blev inte riktigt som jag hade tänkt mig och nån bild har jag inte heller hunnit knäppt , så ni får leva med det så länge . vill oxå säga förlåt för att ni bara fått ipodinlägg hela helgen men jag har som sagt inte haft någon dator , dumma mig .
aja , vi hörs imorgon ,
GODNATT BLOGGVÄRLDEN ♥

hihi bilden :') jag och clara för längesen ! vi klädde ut oss till fjortisar ( vi såg inte ens ut som det ) och gick runt på stan och tyckte att det var jättepinsamt . lite smått gullit , haha ! " fjortisminnen" ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0