everything's gotta be okey in the end , if it's not okey , it's not the end .

helloh !

inget bloggsug och nada nya bilder , älska livet .
idag var jag iaf på skola som alla andra dagar , snökrig 24/7 , rinnande smink , blött hår , snö innanför tröjan , söndermulad , that's me .
var ute med mina små syskon när jag kom hem , inte så ofta jag har tid att umgås med dom . dom är så himla söta , jag älskar er mest av allt ! och resten av min familj ofc , aja nu aka vi inte ha lilla släktträffen hehehehe .. xD
imorgon är jag kanske med arvid ett tag eller bakar , har värsta baksuger ?!?!? träning oxå , with lino you know . färgar håret om jag hinner oxå !
ska ta och sova nu , fett trött !
vi hörs , kyss'n ♥

damn , i'm a sexy bitch . hah , not !


Kommentarer
Postat av: arve!<3

men jag då ditt snyggo?;) heh, jag älskar iaf dig mest av allt hjärtat!<3<3<3

2011-11-29 @ 21:27:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0