stjärnan i det blå lyser för oss två

tjena , kom ut från duschen för typ 10 minuter sen och nu sitter man med inpackning i håret ! :)
kollade på nästan alla solsidanavsnitt förut , har två kvar troja , så himla bra !
du ser mig äta en bajsmacka men säger ingenting ? ~ the plånkan is at home ! ove ♥♥♥♥♥
ska lägga ut några bilder från hudik , synd bara att jag knäppte typ 10 stycken på hela helgen ..
dagens sjukoutfit typ .
johanna :)
ellinors skor :}
emma :]
hårsprayen + den söta smilisen ! :')
sminkborttagningen , bra redigerad bild *host*
hårinpackningen , har den i håret ;)
en av klubborna , svingoda !
köpte ju lite mer grejer oxå men jag orkar inte ladda upp några fler bilder ..
aja , nu måste jag gå ner och ta dom jävla ögondropparna , fixa naglarna och massa annat
xoxo :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0