Du kan gråta mitt på gatan men jag glömmer aldrig bort vad du gjort

tjena , back in town ! närå men , back on blogg.se ! :)
jag : men jag är förkyld o så har jag ögoninflammation ;o
matte : kul .. xD
jag ; jätte , kommer inte få ha mascara på hela veckan , typ sörjer :(
matte ; haha , ser du , man ska inte ha sån där skit ! :)
jag ; tss , det är ju nu du ska säga ; åh , stackars dig älskling , jag sörjer med dig ;(
matte ; åh stackars älskling jag sörjer med dig ja :)
jag ; HAHAH , cpp :')
ja , göllig jag och min pojkvän är , vet ;)

aja , nu ska jag prata vidare med han ,
gonatt !
jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: sara nordström <3

göllungar ! <3

Älskar dej <3

2011-06-20 @ 14:46:55
URL: http://sassaduveet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0