vad väntar du på ?

hello darlings !
dagen spenderades med ida , sebbe och lite med emil , ida kom till mig vid ett-tiden , sen slängde jag i mig en billyys och vi drog till preem o mötte sebbe och emil ! :)
sen gick vi hem till mig , sebbe lagade sin söta lilla lådbil som gick sönder , vi körde lite minicyklar , lyssnade på bra musik o hade lite anmält kul !
sen åkte vi till andra sidan , köpte boost o lite sånt !
på kvällen var det bara jag , ida o sebbe , vi var hemma hos ida ett bra tag , sen stack vi till handlar'n , sebbe köpte , gick till lekparken o hade lite kul , hah !
aja , nu ska det inte bli en roman , det var ju inte tanken iallafall .
men jag måste bara säga att jag är sur .
sur på dig , på mig , på oss , sur på mitt toviga hår , sur på det där äcklet , sur på min fulhet , sur på att jag inte hann duscha o måste göra det imorgonbitti , sur på att jag inte träffat johanna på jättelänge , sur på statstiken (!!! )sur på allt möjligt ! och att jag missade slutet på filmen , heh ..
nu får det bli lite musik och sen ska jag väll försöka sova .  ointressant inlägg , heh !
go' natt !

önskar att det kunde vara mer som en app , bara kunna uppdatera vänskapen när man vill , uppgradera det dåliga till bra !

-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0