tre ord och jag faller direkt

just nu står jag bakom dörrarna och väntar på att få gå in . nervös såklart .
nu börjar musiken , den där som dom alltid spelar på bröllop .
mamma viskar att vi ska gå in och dörrarna öppnas .
det är många där inne , säkert 60 stycken och alla sitter och kollar på oss när vi börjar gå in .
när vi kommer fram till altaret får jag och mina syskon ställa om lite på sidan .
prästen babblar på och mamma står och gråter , som hon alltid gör när det är sånna här saker .
prästen säger att paret får kyssas och dom gör det .
det är ganska konstigt att man lixom trycker läpparna mot varann , men skulle ju lika gärna kunna ruffsa om varann i håret elr vad som helst ?
sen går vi ut från kyrkan , mamma och markus är lycklig .
nu är ni gift .

-

Kommentarer
Postat av: tildiiis

men memmis då, är du inte glad? :o <3 var det roligt på bröllopet eler vad man söger? :d

2011-07-31 @ 21:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0