only me , myself and I

hejsan , sitter hemma hos pappa vid hans dator , längesen jag satt vid en obärbardator , hah ...
ska väll börja att göra mig iordning snart , har ingenting att ha på mig och har ingen aning om hur jag ska fixa håret heller , förslag ? :)
okej , nu är det såhär . jag har förmodligen sveriges sämsta statstik , förut hade jag över hundra och nu .. ni vill inte ens veta . finderar på att ta en bloggpaus , göra en ny blogg elr något , bara tänka igenom hur jag ska ha med bloggen , kanske bli medlem på några sidor så att statstiken blir bättre , bara något .
suger att blogga när det är såhär .
ni som nu läser det här , släng gärna in en kommentar och säga vad ni tycker , hur jag ska göra bloggen bättre och om jag ska göra en helt ny ? bara så att jag vet !
OCH HUR GÖR MAN TEXTEN STÖRRE OCH HUR BYTER MAN TEXTSTIL , MÅSTE VETA !
xoxo :*

Kommentarer
Postat av: Tilda

Jag tkr om din blogg.. ;p ahah detdär lät fel men jag tkr den är söt o fin o rolig att läsa det du skriver, [a] \\ miniMongoMango <3 // ;)

2011-07-15 @ 21:24:22
Postat av: Clara

Hade du över hundra besökare elr sidovisningar ?(:



Googla på texten och det :D

2011-07-15 @ 23:00:33
URL: http://clarak.webblogg.se/
Postat av: Simona

okej, sötnos!

2011-07-16 @ 11:20:46
URL: http://simoonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0