if it was that easy

hejsan , har haft en jätterolig kväll med johanna , vi cyklade vi bort till rännö och badade , det var lite kallt i vattnet men det var skönt endå ! hah , det var någon störig liten unge som hållde på o ta en grej som vi flöt på , han sa att han kunde anmäla oss , HAHAHAHA ! :}
efter det cyklade vi hem o hämtade pengar o sen till dannes o köpte glaaaass ♥♥♥
sedan drog vi oss bort mot thule , hahaha , vi sprang i vattenspridaren på fotbollsplanen [ man får inte det ... troja ? ] , var helt dyngsur när jag kom hem ! har lite bilder jag ska visa er ! ;)

det där med bilderna , har ju lovat er italien~bilder men det kommer nog ta några dagar , har välldigt många som jag måste redigera !

nu ska jag ta och sova , imorgon bitti åker jag till stan !

xoxo :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0