girl just wanna have fun

hellu , var ju med maya igår , vi badade typ halv elva på kvällen med mayas syster , sviiinkallt , frös som ett jävla as och markus fick komma o hämta mig så cykeln blev kvar hemma hos maya .. annars så spelade vi mest sims , tog cykeln till ica , smällde vattenballonger och babblade på ! :)
imorse väckte min lilla mamma mig klockan tio , jag gjorde mig iordning och åt lunch sen åkte vi in till stan , till eleganten . där provade jag min klänning som jag ska ha när mamma och markus gifter sig , inte så långt kvar nu , två veckor troja ? dom behövde iallafall sy in den för jag är så smal *hooost*
sen gick vi till h&m och jag skulle byta lukt på min parfym men när jag kommer fram till kassan så får jag som svar ; tyvär , du kan inte byta den här . förpackningen var helt oöppnad , snälla ?
men jag fick iallafall ta mitt lilla presentkort och köpa parfymen istället , men jag menar 40 kr , nästan ingenting ju ?
sen gick vi vidare till ur&penn , köpte ett par örhängen till bröllopet och ett annat par till ... mig ? :)
sen köpte mina små söta syskon varsit par skor och jag lite grejor på rummet !
nu sitter jag inne på mitt rum och väntar på mayya som kommer om kanska 10 minuter och på att min pojkvän någon gång ska svara på mina sms ! matte , om du ser det här , svara !

nu ska jag vara lite social , kyss&smek ! :*
...
får dampdampdamp för att jag saknar min kamera sjukt mycket , r.i.p min autozoom ♥
-

Kommentarer
Postat av: Simona

okej! har du det då? ska du göra idag?

2011-07-14 @ 20:45:59
URL: http://simoonaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0