wrap me around you .

åååh , statstiken igår , ni är världens bästa ! ♥♥♥♥


lucian var jättegullig , nån liten kille som var typ fyra som sjöng blinka lilla stjärna helt själv , så himla gulligt ! hah , älskar när alla barn förutom min lille bror står och snurrar runt , efter han är .
sen skulle markus fixa nån väg och var tvungen att stänga av elen osv så jag har stått och lyst med en mobil i typ en timme , lml ..
lite ego chey härdå . men iallafall , imorgon har vi julmarknad på skolan . hah , kul att gå runt där i tre timmar , tur att vi får ledigt en dag för det iallafall . kommer ihåg förra året , jag var så himla kär . ni kom hem till mig och sen gick vi tillsammans dit . när det var slut gav du mig en kyss och jag var världens lyckligaste . aww,gammla små minnen .
bloggar mer ikväll , puss ♥

Kommentarer
Postat av: arvid

sötemma!<3

2011-12-14 @ 20:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0