you took my love .

HAR
Har du ett förhållande? – ja
Har du någonsin haft ett förhållande? – ja
Har du allt du någonsin önskat? – nej .
Har du syskon? – flera
Har du någonsin velat dö? – njäeee
Har du en stor hemlighet som ingen vet om? – typ 
Har du haft sex? – nej
Har du en egen dator? –  ja
Har du en idol? – nja , idol och idol kan jag väll inte kalla det ..
Har du varit på en riktig konsertt? – ah
Har du några framtidsdrömmar? – ahrå
Har du druckit så mycket så du har spytt? – nej
Har du blivit påkommen när du haft sex? – nej
Har du någon fobi? – ah !
Har du körkort? – nooo
VEM
Vem vill du träffa? – hah , just nu ingen faktigts .
Vem saknar du? – några .
Vem kysste du senaste? – arvid
Vem fick du senast ett sms av? – tilda
Vem skrev du senast ett sms åt? – tilda
Vem av dina vänner är mest partypingla? – jaduuuu
Vem är din bästavän? – tilzoooor .
Vem skulle du ta med på bio just nu? hah , ingen , palla bioooo .
Vem vill du aldrig någonsin träffa igen? – idoter .
Vem vill du prata med just nu? – ingen , vill bara sova , hah ..
Vem bråkade du med sist? – jadu , maya .
Vems hus var du senast i? – mamma
Vem ringde dig senast? – pappa
Vem ringde du senast? – pappa
VAD
Vad åt du senast? – godis
Vad drack du senast? – julmust
Vad stod det i ditt senaste mottagna sms? – jag gllömde mitt armband igen .. men ta med det hem , elr så ses viimrogon :)
Vad heter du i mellannamn? – camilla mariana
Vad vill du heta? – typ rebecka , hah , nämen nått annat än emma iallafall ^^
Vad tycker du om homosexualitet? – lite smått äckligt , har ingen emot dom men ..
Vad tycker du om abort? – inte fan vet jag ...
Vad ska du göra efter dethär testet? – lägga upp nån bild , blogga mer , gå och lägga mig osv .
Vad hade du önskat dig om du hade fått tre önskningar? – att jag fick en ny önskan everyday
Vad gör du just nu? – gör det här testet
Vad för sorts filmer gillar du? – olika
Vad har du på dig just nu? – underlinne , överlinne , jeans , bh , troser
Vad ser du om du kollar åt vänster? massa filmer .
Vad hade du velat göra just nu? – sova ♥♥♥
Vad ska du göra imorgon? – kanske vara med tilda , åk ut till birsta , baka , badminton ?
SKOLA
Vilken klass går du i? – 6B
Trivs du där? – arååå !
Vem i din klass umgås du mest med hemma? – maya trojaaaa .
Har du bytt skola nångång ? ah .
Lämnar du alltid in skoluppgifter i tid? – näe , heh .
Är du mer en MVG-elev än IG-elev? – har inte betyg än.
Kommer du bra överens med lärare? – jadå
Vilket är ditt favoritämne? – veneee .
KÄRLEK/SEX
Är du singel? – nej
Vill du vara singel? – -
Hur många har du haft sex med? - har inte haft sex
Är du romantisk? –  när jag vill ;)
Spelar utseendet roll? – arå , det är ju det första man ser , om den är söt vill man kanske börja prata osv .
Vad är din typ? – snäll , humor , bryr sig , tar tjejen framför sina kompisar , inte för på , om man inte ens kan vara med varann utan att killen ska klänga på en hela tiden blir jag bara irriterad .
Vem hade du senast sex med? – har aldrig haft sex sa jag juee
Har du haft sex utomhus? – -
RANDOM/ÖVRIGT
Vad tycker du om sex utan känslor? – hah , va ?
Vad är klockan just nu? – 00:48
Vad lyssnar du på just nu? – pitbull♥
Ditt favoritband? – flera .
Din favoritartist? – bieber ♥♥ och maaaaaassa mer .
Vill du gifta dig i framtiden? – ja , men inte än på några år . 
Vars skulle du ha flyttat om du hade kunnat? – utomlands .
Är du helsvensk? – nej .
Har du spotifypremium? – nej :(((((
Vem beundrar du?- hah , veene.
Har du en blogg? – nej , vad troru ?



gammal bild . den första jag laddade upp på blogg.se , hah .

Kommentarer
Postat av: arvid<3

jag tar dej föra något annat än mina kompisar det ska du veta,<3

2011-12-11 @ 10:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0