Now make that motherfucker hammer time .

tjooo
sitter här nyduschad , mys !
igår efter skolan skjutsade mayas mamma oss till birsta sen gick vi runt där ett tag och sen hämtade vi olivia och julia . sen sova maya hos mig , taggade för innebandy-dm osv osv ! :)
idag hade vi innebandy-dm hela dagen , vi förlorade första matchen med 2-4 och sista med 2-1 , lite tråkigt , ja . men dom vi spelade mot kom trea och fyra av femton stycken satt aaaaah .
sen åkte jag hem , byte om och åt mat sen drog jag iväg på badmintonträning , :)
ah , imorgon ska jag nog bara vara hemma , oooorkar inte göra nått . kanske går på gården med johanna om jag orkar !
vi hörs snart , puss ♥
-
Krossa alla fönster, slå in hans dörr ,
Låt honom veta, att inget är som förr ,
Säg som det är nu, finns ingen väg tillbaks för nån som är en looser .

-

btw , dom har gjort om blogg.se lite, typ annorlunda när man ska göra inlägg osv . inte så mycket skillnad men ah , :)

image description repris .

Kommentarer
Postat av: arvid

tänk att man har så sjukt fin flicckvän!<3

2011-12-06 @ 22:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0