i came to win , to fly .

Dag 1 - Presentation om mig själv

Dag 2 - Varför jag började blogga

Dag 3 - Meningen bakom mitt bloggnamn

Dag 4 - Mina föräldrar

Dag 5 - Mina syskon

Dag 6 - 15 fakta om mig själv + nytagen bild

Dag 7 - Dagens vill ha

Dag 8 - Bästavän

Dag 9 - Bild på något eller någon som gör mig lycklig

Dag 10 - Favoritminne

Dag 11 - Min dåliga vana

Dag 12 - Något jag ångrar

Dag 13 - Favoritidol och varför

Dag 14 - En låt som jag ofta lyssnar på

Dag 15 - Plats jag har varit på + bild

Dag 16 - Något som får mig på bättre humör

Dag 17 - Något som får mig att gråta

Dag 18 - Mina rädslor

Dag 19 - Favoritplatsen

Dag 20 - Det jag saknar riktigt mycket

Dag 21 - Min framtid

Dag 22 - Jag och min familj + bild

Dag 23 - Vem jag skulle vilja byta liv med för en dag och varför

Dag 24 - Mitt smeknamn

Dag 25 - Den person jag ser en framtid med och vill dela livet med

Dag 26 - Vad som gör mig unik och annorlunda

Dag 27 - Min favorit årstid och varför

Dag 28 - Favoritplagg

Dag 29 - Jämförelse på bild från fjol året och nu

Dag 30 - Min högsta önskan

 

 


 

jag heter emma och mariana i mellannamn och då blev det emmamariana . hah , fint ? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0