you are dam dom

hej igen , typ 5 sekunder sen jag skrev ett inlägg , förstår att ni har hunnit saknat mig ! :')
heheehehehheh , nä men rådamp härå ! hih liljan och liljemamman ♥♥♥♥ grattis i efterskott **** hoppas du gillar presenten , HAHAHAH !
a mennn , nu ska vi se nästa film , förmodligen paranarmal activity , fast jag har redan sett den ;>
tilda är en bajskorv , myyyys att ligga brevid henne dårå *host*
emma är görullig hårigroumppaaah, myys. Herrå! ..(:
hej igen , mohahhah
kul inlägg va ? om ni har orkat läa såhääär långt .
han är jobbig , ****boiii , 5 vårar ! heh , mkt man fattar (a)
nu ska vi gratta Ellinor på faceboook, och här såklart, så Grattis Ellinor, (12 höstar :'D) kram.. / tilda [ och emma ] (: - tilda <3 (: .. wtf ;*
aa , som ni ser är tilda dryyyg , inte jag , heh ...
fan fläkten låter som nån jeevla babian , tilda är döv som inte hör den . och en gurgglande indian ♥♥♥
tildA ska fan borsta tänderna med händernaaa + tandkräm , hon glömde tandböesten , mihihihu (:
HON KLAGGAAAAAAAAAAAR PÅ AAAAAAAAAALLT (a)
emma är reeendooom ,puss! ..(:
ja , heiido tilda , nu ska jaaag skriva (not)
ja men nu ska vi looka på filmen , ppppuss o strullll ♥
 (not /t :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0