you are beautiful

hejsan , just nu känns jag för att skriva av mig . ni behöver inte läsa det här inlägget , det är bara onödigt ! :)
jag saknar dig tilda , jättemycket , beeezztizz , heh töönt jag är ! ♥ tildas nya blogg , http://tilduur.devote.se/ , läs elr få smisk !
hade iallafall jättebra i s-holm , har köpt ett linne , en kofta och ett par lila converse , bilder kommer , tänkte göra det dag för dag . föresten så kom inte mitt tidsinställda inlägg , konstigt ? :s
grönan äger , att åka extreme på kvällen när den går subbelt så snabbt som den gör på kvällen var det värsta jag gjort i hela mitt liv , var så jävla rädd men jag måste åka den igen , heh ! :') och jetline var så JÄVLA KUL , alla satt och skrek och jag skratta , heh ! och twisater var oxå kul , måste åka insane nästa gång jag ska dit ! tur att jag ska dit om en vecka igen , kke med johanna , tilda kunde ju inte :( aja , blir shopping , grönön och hela köret , kul ! sen börjar ju skolan igen , gud vad jobbigt men endå roligt ! får ju nya klasser , dom är helt okej faktigts , hoppas på att få nya vänner ! :) wiie , får gå på polar nu iår !
HAHAHA , nu såg jag nått roligt på fb , måste skfratta ! :')
jaa , som ni märker gör jag lite annat medans jag bloggar heh ...
förresten , vad hände med kommentarerna ? får bara av tilda , hah sötis !
och nu är det såhär att jag fan inte vet vad jag ska göra , känns jävligt skit !
hatar migsjälv för det men asså , mitt fel , nej . men endå , gaaaah ! vill cutta mig ! (NOT) heh , som kittycurt ! :')
förresten , om nån har en sett en britney spearsvideo där dom sitter i en bil och en kille häller mjölk över sig , så kommentera gärna med det , tack i förväg , hah ! :) som emil , hahhaha , fyfan vad man skrattade !
ja men det här var allt för mig , vi ses nästa vecka , samma tid , samma kanal ! nä , men vi hörs senare , puuuss ♥
det får mig att må dåligt , förlåt .

Kommentarer
Postat av: tildiiis emiiiis <3

Hörru, snacka på fb igen! puss, <3

2011-08-06 @ 23:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0