I love you , I do

tänkte svara på frågestunden nuja , :)
lukas  ([email protected]) om frågestund a la' emmamariana:
visst gilla du arvid
SV ; som vän , ja ! han är jättesnäll och söt osv :)
ida om frågestund a la' emmamariana:
1= hur länge har du och matte varit tsm ? <3
2= när fyller du år?
3= hur mår du då ?
4= hur kan du vara så fruktansvärt söt?
5= vilka bloggar kollar du på varje dag? 
sv ; 1 = det är slut nu men vi var tsm i ungefär tre månader den här gången ..
2 = den 20 april :)
3 = jag mår bra !
4 = aw , tack ! jag vet inte , jag bara föddes såhär ? nämen jag tycker inte att jag är söt iallafall :p
5 = oj , många ! ♥
Arvid  ([email protected]) om frågestund a la' emmamariana:
vistt gilla du lukas
sv : som vän , ja ! :)
TILDUUR ~ MENTALISTEN om frågestund a la' emmamariana:
VEM GILLAR DU INTE SOM DU KÄNNER GANSKA VÄL? (HIHI SAMMA SOM CLARA FRÅGA ^^)
HANNA STENBERG, VEM ÄR DET? ;*
GILLAR DU MIG?
TKR DU ATT DITT LAG ÄR BRA PÅ FOTBOLL?

PUSS ! KOLLA BILDEN PÅ OSS PÅ MIN BLOGG :')

sv : heh , en tjej som jag INTE skriver här ;)
hanna är min kusin .. typ ;)
nej , jag hatar dig . närå , såklart jag gör !
ja , inte vet jag :pp
okej , pussss :*

Emma L♥ om frågestund a la' emmamariana:
Gillar du finskar?
sv : HAHHA , gör jag väll ? :)
ClaraK om frågestund a la' emmamariana:
1.Vad tycker du om mig ? :DD 
2.vem tycker du inte om som du känner rätt så bra ? :)
sv : 1 . jag tycker att du är jättesnäll , rolig fin osv , en jättebra vän ! :D
2 : heh , jadu , en som jag gärna inte skriver här ! :)
HOPAPAS NI BLEV NÖJD MED SVAREN !

-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0