still I'm hopelessly in love

hejsan !
förlåt för min jättedåliga uppdatering men jag lovar att bättra mig , har knappt suttit vid datorn ! heh , tilda tjatar sönder , dampbarn ♥♥♥ hon har varit hemma två dagar från skolan , jättetomt , saknar ju henne ?
idag var jag iallafall på skolan , vi hade lite olika lärare och lektioner , kanske lägger upp en bild på vårat schema ? :)
efter var jag med lina iallafall , vi gjorde ingetspecielt , grillade lite marsmellows över ett ljus , såg lite på tv och så !
här kommer en liten "lista" som jag hittade på claras blogg ! :)

DAGENS VILL HA: honom , typ
DAGENS KLÄDSEL: ljusa jeans , baslinne och typ blommigt oversize linne ? :)
DAGENS SMINK: mascara !
DAGENS FRISYR: lockat som typ har åkt ut nu , heh

DAGENS HÄNDELSE: skolan , lina !
DAGENS LÅT:  jadu , ingen speciel ? :)
DAGENS PLANER:  softa , duscha , kanske träffa nån ikväll.. ? 
DAGENS SAKNAD: mitt gamla objektiv och min trasiga mobil  ..

DAGENS DUMMASTE: håller med clara , folk som ljuger !

DAGENS DROG: musik 
DAGENS ROLIGASTE: ATT SJUNGA HEJDÅ MIN BAJSKORV FÖR SEBBE SOM HATAR DEN ♥♥♥
DAGENS FAVORIT: HEJDÅ MIN BAJSKORV ! nämen , låten till det där spelet , AHHA

DAGENS KÖP: marsmellows :3

DAGENS GODIS: marsmellows om det räknas ?
DAGENS HUMÖR: trött , glad , ontihuvudet
DAGENS ORD: heh , inget !

DAGENS BILD :

PUSS ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0