I'm into you

SSiimmoonnaa ([email protected]) om let's go wild and crazy:
rolig bild!! vad har du för dig då?? ;P
sv : tack , jag har varit med johanna , arvid o lukas , ikväll blire match mot 98;orna :)
william om last friday night:
den luktar fakiskt gott:D

Vad tycker du om min Top 10 lista på dom bästa serierna:D?
sv : ja , det gör den ! :D
ja , den var väll bra ? :)
HANNA om last friday night:
gillar du söndagar, eller tycker du dom suger som jag? :d
sv ; det beror på om det är skola dagen efter , DÅ SUGER DET ! ;)
Barbie ([email protected]) om last friday night:
Åh, den vill jag också ha. Måste åka och köpa imorgon. Hoppas Ken kan skjutsa mig
sv ; heh , ja !
i i d z. [PHOTOGRAPHY] ([email protected]) om jag är lucy in the sky , jag är högt över molnen:
hey! :D
haft en bra vecka hittills? ^^

KRAM !

sv : ja , det har jag , kram !

Tilda om jag är lucy in the sky , jag är högt över molnen:
hah snygging där, :') saknar dig jag o älskling ;*
sv ; honey ♥

izabell om jag är lucy in the sky , jag är högt över molnen:
haft en bra dag? :)
sjukt snygg blogg btw:)

sv : tack så mycket , den är gjorde av ulike.se :)

Casper om you're my heart and my head on the dancefloor:
Hon är verkligen bäst!!!! 
Allt bra? :D
ja , det är hon ! jajjamen , sj ? :D

Lalleh om jag är lucy in the sky , jag är högt över molnen:
Jag vill oxå ha ett par lila converse! :D köpte du dom på en rea någonstans eller bara som vanligt? ^^

sv : jag köpte dom på rea i en galleria i stockholm , bilder kommer när jag har lyckats att för över dom till datorn ! :)

såg att jag hade massa kommentarer som jag inte ens visste att jag hade fått , :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0