du och jag mot världen

hejsan !
igår gick jag hem till clara , vi guck till handlaren och sedan drog vi vidare till lyslördag på rännö !
där paddlade vi kanot ( det var faktigts ASKUL ) , träffade sebbe , ida phlip oscar matte och hade anmält roligt :)
sen åkte vi hem till mig , jag packade mina grejor och sen hem till clara och sen sov jag och maya där !
vi typ pratade med sebbe i skype , lyssnade på bra musik *host* , kollade på massa klipp på youtube och massa mer ! hah , trömmen gick eftersom att det åskade så mycket , fick springa runt och lysa med ipaden ^^
imorse tog vi bussen in till stan med sebbe och arvid , vi åt åp bitelane , kollade i massa affärer och massa annat skoj ! :)
HAHAH , sebbe och arvid gick runt med burkar under fötterna och följde efter massa folk , vi låtasades att vi inte kännde dom , AHAHA
heh , världens mest värdelösa inlägg men jag är astrött och vet knappt vad jag gör typ .. :p
ska hoppa in i duschen , puss ♥
om du bara visste att det är dig jag vill ha ..

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej, haru inte några bilder på sebbe och clara och dom andra ? =)<3

2011-08-30 @ 17:34:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0