älskling jag vet hur det känns när broar till tryggheten bränns

hellu , har såhääääär mycket träningsverk efter typ fyra timmars träning , my life rock ♥♥♥♥♥
påvägen till träningen cyklade jag i en vattenpöl och johanna cyklade in i mig , båda ramlade , blev dyngsur , blev blodiga och min mobil gick nästan sönder . kändes gölligt med två tolvåringar som satt i en vattenböl och bölade ( fast så vare ju inte riktigt )  :)
sen duschade jag , har kollat på tv;e och bara chillat , imorgon blire bak med johanna !
vet att jag bara gör tråkiga inlägg nu men igentligen , VEM BRYR SIG ? :DD:D:D:D:D:                        hahah
aja , ska bjuda er på en bild och nån bra låt , puss ♥
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0